- Kategórie blogu
- Hračky
- Školské potreby
- Detská izba
Potreby do školy a škôlky
Hračky
Vozidlá
Oblečenie
ZÁHRADNÉ HRAČKY
Kočíky a autosedačky
Príslušenstvo a doplnky
Nábytok a dekorácie
Oslavy a večierky
Novinky
Zobraziť všetky novinkyBlog

28.02.2023
Urogynekologická fyzioterapia, t. J. Vrátenie do formy po tehotenstve a pôrode
Tehotenstvo a pôrod ponechávajú na tele veľa viditeľných zmien, ktoré sa vracajú počas puerperia a dojčenia.
Ženy sa snažia vrátiť k hmotnosti a post...
čítať celé

28.02.2023
Geometrické vzory pre malého rebela
Geometrické vzory sú elegantné.
Srší z nich jednoduchosť, no upútajú pozornosť a vyčnievajú z davu.
Túto sezónu prišli do detského šatníka.
čítať celé

28.02.2023
Biele džínsy, perfektný doplnok k letným súpravám - osvedčené štýly pre dievčatá
Biele džínsy sú klasikou, ktorá by nemala chýbať v šatníku každého batoľaťa.
Pre chlapcov je nepochybne základom mnohých štylizácií, no v prípade súp...
čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
27.02.2023
Kinderkraft Cruiser - test kočíkov
Kočík je nevyhnutný, keď dieťa príde domov. Kým na začiatku z dôvodu bezpečnosti a pohodlia bábätka volí väčšina rodičov kočíky 3v1 alebo len gondoly, postupom času značná časť z nich ocení kočíky, ktoré bez toho, aby ohrozili pohodlie dieťaťa, predbehnú tie multifunkčné. v mnohých parametroch. Keď dieťa váži viac, samostatne sedí a rodičia musia čeliť nedokonalostiam mestského priestoru, kvalitný kočík sa stáva absolútnou nevyhnutnosťou. Aby ste mohli naplno oceniť prednosti kočíka, musíte nájsť model, ktorý spĺňa požiadavky a zároveň zapadá do rytmu života rodičov a dieťaťa. Poďme zistiť, pre koho je Kindercraft Cruiser ideálny.
Bezpečnosť a pohodlie batoliat
Kočík Kinderkraft krížnikt je určený pre deti od narodenia do hmotnosti 15 kg. Na kočík sa vzťahuje štandardná 24-mesačná záruka výrobcu, čo je však dôležité, značka Kinderkraft pripravila možnosť využitia špeciálneho 10-ročného záručného programu. Ak to chcete urobiť, musíte do 30 dní od dátumu nákupu vyplniť krátky registračný formulár na stránke výrobcu, aby ste si na zakúpený tovar mohli užívať ďalších 8 rokov ochrany.
Technické údaje nákladného vozidla:
- oceľový rám,
- zadné gumené kolesá, predné kolesá vyrobené z odolnej peny EVA,
- sklopenie operadla do ležiacej polohy,
- rozmery kočíka v rozloženom stave [cm]: 51 (šírka) x 87 (dĺžka) x 106 (výška),
- rozmery kočíka po zložení [cm]: 51 (šírka) x 86 (dĺžka) x 34 (výška),
- rozmery kolies: predný pr. 17 cm, zadný pr. 25 cm,
- rozmery sedadla [cm]: 22 (dĺžka) x 33 (šírka),
- rozmery operadla [cm]: 46 (dĺžka) x 33 (šírka),
- rozmery opierky nôh [cm]: 16 (dĺžka) x 35 (šírka),
- zahrnuté príslušenstvo: kryt na nohy, držiak na pohár, pláštenka,
- výbava: tlmiče, aretácia otočného kolesa (vpredu), brzda, sklopné operadlo, bezpečnostná tyč v tvare vaničky, plná rukoväť, nastaviteľná opierka nôh,
- hmotnosť kočíka: 7,6 kg,
- Poťah: 100 % polyester,
- certifikáty: Intertek EN 1888.
S ohľadom na dieťa
Pri používaní kočíka hneď vidíte, že pohodlie a bezpečnosť dieťaťa sú tu na prvom mieste. Kočík má päťbodové pásy, kryté mäkkými chráničmi, ktoré umožňujú nastaviť nielen dĺžku, ale aj výšku, čo umožňuje presné usadenie bábätka. Pohodlie dieťatka zaisťuje plynulo nastaviteľná chrbtová opierka, široký sedák a 4-stupňová nastaviteľná opierka nôh. Veľká strieška, ktorá má tiež 4-stupňové nastavenie uhla otvorenia, chráni pred slnkom a vetrom. Keď nás počas výletu zastihne dážď, stačí použiť fóliu upevnenú suchým zipsom, ktorá ochráni celý kočík pred navlhnutím, aj keď je chrbtová opierka v polohe na spanie.
Vpredu výrobca namiesto klasickej čelenky použil pohodlnú zábranu v podobe podnosu, na ktorý môžete položiť pohár, desiatu alebo obľúbené drobné hračky vášho dieťaťa. Vďaka konštrukcii odpadá obava, že jeho zloženie a rozloženie zaberie pár sekúnd a po zložení kočíka poslúži aj ako šikovná rukoväť pre rodiča, ktorá vám umožní pohybovať sa s ním prakticky ako s kufrom.
Z pohľad rodiča
Kružník je vizuálne príťažlivý. Jeho dizajn a farby sú v súlade s najnovšími trendmi. Na výber sú tri dostupné farebné varianty: čierna, sivá alebo čierna a ružová (odtieň špinavej ružovej). Za zmienku stojí, že logo spoločnosti, aj keď je na kočíku umiestnené na viacerých miestach, je veľmi diskrétne - to je pre mňa veľká výhoda. Pohodlie rodiča zaisťujú mäkké, špongiou potiahnuté rúčky a držiak na pohár, ako aj okienko v búdke, ktoré umožňuje neustály kontakt s dieťaťom a zabezpečuje cirkuláciu vzduchu.
Nepochybnou výhodou Cruisera sú v ňom použité technológie, ktoré zlepšujú komfort používania kočíka. Odpružené kolesá, odľahčený rám, veľké gumené zadné kolesá a menšie penové, pohyblivé predné kolesá tvoria koherentný celok. Vďaka nim je kočík ľahký a zároveň veľmi stabilný, dá sa ľahko viesť ako po mestskej dlažbe, tak aj po asfalte, kameni, tráve či piesku. Zdolať ho na vyšších obrubníkoch je veľmi jednoduché – malé prahy či terénne zlomy sa prekonávajú bez problémov. Len pri zjazde z vysokého obrubníka pamätajte na zjazd oboch predných kolies súčasne, inak sa kočík môže stať nestabilným.
Kočík využíva centrálnu brzdu, ktorá funguje efektívne a veľmi hladko, taktiež sa nemusíte báť, že ho pri pohybe udrieme. Nastavenie chrbtovej opierky funguje pomerne efektívne a bez strachu zo zobudenia spiaceho batoľaťa ho môžeme plynulo spustiť do ležiacej polohy. Keď sa chceme vrátiť do sedu a máme na palube dieťa, je potrebné jemne zatlačiť na chrbtovú opierku – nie je to však zásadný problém. Nemám výhrady ani k obsluhe nastavenia opierky nôh či montáži pláštenky - všetko chvíľu trvá. Foto: centrálna brzda, tlačidlo pre nastavenie opierky nôh, suchý zips na pláštenku
Veľké plus pre systém skladania kočíka. Je to veľmi jednoduché, na ovládanie stačí jedna ruka, a predsa sa nemusíte báť, že by sme ho náhodou zložili, pretože to vyžaduje dvojitý pohyb: zámkom musíte posúvať palcom a súčasne stláčať tlačidlo skladania. Skladanie trvá niekoľko sekúnd a rýchle a jednoduché je aj opätovné skladanie. Po zložení sa kočík bez problémov zmestí do malého kufra, taktiež nezaberie veľa miesta, keď ho potrebujeme uskladniť, napríklad v byte alebo na schodisku. Polyesterové čalúnenie je pohodlné na používanie - ľahko sa čistí, po lokálnom navlhčení nie sú viditeľné nepekné fľaky ani fľaky.
Čo sa dá vylepšiť?
Okrem skvelých riešení a výhod Cruisera, vo fáze jeho konštrukcie niektorí impéri jednoznačne pokazili výrobcom nápad, ktorý vyústil do niekoľkých nedostatkov a opomenutí.
V prvom rade chýbajúce nastavenie rukoväte. Ja som priemerne vysoký, manžel je vysoký, takže šoférovanie invalidného vozíka je pre nás pohodlné, no nižšie osoby – predpokladajme menej ako 1,6 m – musia zdvihnúť predlaktia, aby vozík tlačili. Na krátke prechádzky to nie je veľký problém, no ak by išlo o celodenný výlet, komfort by sa určite znížil.
Nevýhodou môže byť aj miera nastavenia chrbtovej opierky. Zatiaľ čo nastavenie polohy v ľahu je veľmi jednoduché, nastavenie opierky chrbta do pravého uhla je prakticky nemožné - dieťa je mierne naklonené, čo môže v prípade starších batoliat spôsobiť ich zľahnutie.keď mu správne nastavené postroje bránia úplne sa posadiť. Napísal som "prakticky nemožné", pretože pri troche väčšej námahy sa dá svorka posunúť a dostaneme takmer dokonalý výsledok a možno si ďalší užívatelia našli svoj patent - stále hľadám.
Z vecí, ktoré by uľahčili používanie kočíka, treba spomenúť odolnejší nákupný košík - 2,5 kg je dostatočná kapacita na príslušenstvo potrebné počas prechádzky, ale ak si to prerátame aj na malé nákupy, vychádza to že to nie je veľa. Škoda tiež, že výrobca nedodal tašku na vozík - veľa výrobcov ponúkajúcich kočíky v tejto cenovej relácii ju pridáva do výbavy.
Dokonalý kočík neexistuje – to je isté. Naše potreby sa pri používaní menia, niektoré vymoženosti zahŕňajú ústupky v riešeniach. Vždy by toho mohlo byť viac, lepšie, ale určite by to zvýšilo cenu a aj to je dôležitý prvok ovplyvňujúci celkové hodnotenie kočíka. Cruiser nie je bezchybný, ale s prihliadnutím na kvalitu, komfort používania a cenu ho umiestňujem na pódium - aby som ostatným neuzatváral cestu, dostáva odo mňa striebornú medailu.