Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

1. Úvod
  2. Blog
  3. „Objavujem Poľsko - mapa Poľska, 2in1 Clementoni Puzzle“ - Recenzia
27.02.2023

„Objavujem Poľsko - mapa Poľska, 2in1 Clementoni Puzzle“ - Recenzia

Učenie sa pri hraní je nielen príjemné, ale tiež poskytuje dieťaťu veľa výhod. Puzzle s mapou Poľska patria do súborov, ktoré poskytujú vedomosti pri ich položení. Dieťa, hranie, rozširuje správy o svete okolo seba a nových miestach. Čas strávený pri položení hádanky určite prinesie batoľatá veľa výhod, poskytne nové informácie a kuriozity. Toto je fantastická kombinácia učenia sa prostredníctvom hry. Dieťa sa učí a konsoliduje mená najdôležitejších pamiatok v jednotlivých regiónoch Poľska.

Špecifikácia hry:
  • Počet hráčov: 1-4
  • Vek hráčov: 7+
  • Čas položenia: 15-20 minút
  • Typ hry: Vzdelávacia kartová hra
  • Počet prvkov: 104, balíček kariet (32 ks) s kuriozitami o mestách a pamiatkách Poľska, Fiszka s pravidlami a herný pokyny
  • Výrobca: Clementoni

Obsah boxu

V krabici je 104 hádaniek, z ktorých môžu byť dve hádanky umiestnené s mapou Poľska. Na jednej strane bola predložená topografická, na druhej politickej mape Poľska. Táto súprava obsahuje tiež 32 kariet s informáciami o jednotlivých mestách a pamiatkach Poľska, s počtom obyvateľov a oblasťou miest a flashcard s pravidlami hry. „Puzzle Objavujem Poľsko - mapa Poľska, 2in1 Clementoni Puzzle“ Kombinujú učenie a zábavu. Ich stohovanie pomáha praktizovať manuálne zručnosti, má obrovský vplyv na rozvoj malých motorických zručností a koordinácie vizuálneho pohybu. Perfektne praktizujú pamäť a rozvíjajú priestorovú fantáziu. Puzzle s mapou Poľska umožňuje dieťaťu rozšíriť vedomosti o Poľsku hraním. Pri kladení individuálnych fragmentov dieťa s pomocou rodiča alebo opatrovníka konsoliduje informácie o umiestnení daného mesta alebo Vovodship. Má schopnosť zariadiť dve mapy Poľska: fyzické a politické. Mapy boli umiestnené na dvojitú dosku. Akonáhle usporiadame jednu mapu, inokedy. Hádanky sú vyrobené z pomerne hrubej lepenky, ktorá je odolná voči deštrukcii.

Vzdelávací aspekt set s hádankami

Pri položení hádanky s topografickou mapou sa dieťa naučí:
  • Mená a dĺžka riek,
  • nížinné mená, vysočiny, jazerá a údolie,
  • Mená a umiestnenie najväčších jazier v Poľsku,
  • Najdôležitejšie informácie o Baltskom mori,
  • Susedné štáty.

Na druhej strane, keď sa dieťa pokladá s politickou mapou, učí sa:
  • Mená a hlavné mestá VOIVODSHIPS A VOIVODSHIPS,
  • Umiestnenie jednotlivých provincií,
  • Najbližší susedia Poľska a ich hlavné mestá.

Set zaručuje ďalšie zábavné príležitosti vďaka ďalším kartám. Môžete hrať dvoma spôsobmi. Počas tejto hry bude dieťa vedieť:
  • Najdôležitejšie informácie o 32 poľských mestách a ich pamiatkach,
  • Približný počet obyvateľov,
  • Oblasť mesta,
  • Miesta, ktoré stojí za to navštíviť.

Popis herných kariet

Na jednej strane je karta podpísaná fotografia a názov mesta a regiónu (strana A) Ďalší-stručný popis mesta bol zverejnený, fragment s mapou a dvoma relevantnými informáciami, ako je populácia a oblasť (strana B).

Game Course: Gameplay č. 1

Hlavné 32 kariet s mestmi, potom ich rozdeľte na 8 hromád 4 kariet. A do hory. Vyberáme kategóriu, populáciu alebo povrch. Prvý hráč si vyberie akýkoľvek zásobník a snaží sa zariadiť karty v správnom poradí. Aby sa skontrolovala správnosť kariet, mali by sa obrátiť a skontrolovať údaje. Ak je údaje Karty boli usporiadané správne, beriete karty a ďalšia osoba začne hru. Usporiadanie nie je správne, tiež odstránite karty z hry. Hra je o tom, ako získať čo najviac kariet.

Game Course: Gameplay č. 2

Na hre sa môžu zúčastniť aspoň dvaja ľudia. Na tabuľku by ste mali vložiť jednu kartu vybranú z pása karty so stránkou B. Na začiatku musíte určiť kategóriu hier, či už ide o populáciu alebo povrch. Potom musíte rozdať všetky karty, aby mal každý hráč rovnaké číslo. Malo by sa pamätať na to, že karty sú usporiadané so stranou a hore. Najmladší hráč začína hru, ktorý musí odpovedať na to, či je hodnota na karte, pokiaľ ide o oblasť alebo populáciu, väčšia na jeho karte ako tá, ktorá leží na stole. Ak to odhaduje, vezme kartu zvnútra, inak ju odstráni z hry. Potom vloží jednu zo svojich kariet do stredu a front ide k ďalšej osobe. Osoba, ktorá má najviac kariet. Táto hra je vhodná pre staršie deti. Odhadovaný vek hráča 7+ je primeraný.

Podstatou kartových hier

Cieľom každého hráča je získať čo najviac kariet. Počas hry dieťa získa vedomosti o umiestnení poľských miest, voiodshipov a učí sa dôležitejšie budovy a pamiatky v danom regióne. Paluba kariet zo súpravy obsahuje veľa kuriozít o Poľsku a pamiatkach. Tento súbor povzbudí deti, aby sa učili a rozširovali vedomosti o Poľsku a jeho pamiatkach.

Učenie sa prostredníctvom hry

Vďaka Clementoni hádankou sa s dieťaťom spoznávame Poľsko. Stačí zariadiť, hrať a čítať informácie, a tak objaviť našu krásnu krajinu. Uvedenie hádaniek je skvelou alternatívou k atlasu a cestovanie po Poľsku. Počas hrania dieťa obohacuje informácie o hlavných mestách, populácii a oblasti krajiny. Určite odporúčam túto formu zábavy a učenia sa každému dieťaťu. Bohatá ponuka vzdelávacie hádanky je k dispozícii na Allegro. Tu si môžete vybrať súpravy, ktoré sa budú zaujímať a spĺňať očakávania vášho dieťaťa.

Sada "Objavujem Poľsko - poľská mapa, 2in1 Clementoni Puzzle" je určená pre deti od 7 rokov. Pokiaľ ide o hádanky, ich usporiadanie nespôsobilo problém mojej 5-ročnej, ktorá miluje túto formu trávenia času a dobre sa s nimi vyrovná. Herné karty sa však ukázalo, že pre neho sú o niečo ťažšie. Vek označený na 7+ si myslím, že je správne upravený. Mladšie dieťa určite zvládne hádanku. Je to skvelý nápad tráviť voľný čas v kombinácii s učením. Malý mínus na umiestnenie stránky topografickej mapy na pripojenie hádanky. Možno je to chyba danej kópie. Výrobky Clementoni sa vyznačujú živými farbami. Je potrebné použiť tento typ výučbových pomôcok počas zábavy.

Vzdelávacie hádanky s mapami sú hračkou a fantastickou didaktickou pomocou v jednom a zároveň dokonalou formou zábavy pre celú rodinu. Je potrebné zvoliť si vzdelávacie hádanky, vďaka ktorým privedieme svet malým prieskumníkom. Na spoločnosti Allegro určite nájdete hádanky s mapami Poľska, Európy a sveta v rôznych variantoch. Určite odporúčam hádanky ako lacný a zaujímavý darček pre dieťa. Rozšíri svoje vedomosti o Poľsku a povzbudí ich, aby ho doplnil.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi